top of page

Darmowe NRG

Zaktualizowano: 9 maj 2019

Witajcie,

jak już dobrze wiecie, staram się dawać info o darmowych coinach.

Napisze wam instrukcję, co trzeba zrobić, żeby odebrać 100NRG (1NRG to około 1,4$).

Jeżeli zarejestrujecie się z mojego linku i dokonacie weryfikacji otrzymacie 10NRG (ja również tyle otrzymam). Wczoraj wykonałam wszystkie zadania i otrzymałam 100NRG. Już kilka osób skorzystało z mojego linka i również zarobili dodatkowe 10NRG.

Co trzeba przygotować?

- laptop do ściągnięcia portfela Energi

- kartka papieru i długopis

- dowód osobisty

- odrobina wolnego czasu

To jak? Zaczynamy?

(KLIKAJĄC W TEN REF ZA POPRAWNĄ WERYFIKACJĘ OTRZYMASZ DODATKOWO 10 NRG)



 

INSTRUKCJA:

grafiki pokazujÄ…ce krok po kroku



 

1. klik: http://earndrop.energi.world/homepage.php?ref=53560

2. Wybieramy "join round EU" - jeżeli mieszkamy w Europie i klikamy LOG IN

3. Podajemy Email, hasło i potwierdzamy hasło, zjeżdżamy niżej i potwierdzamy "Captcha", klikamy NEXT

4. Wybieramy nasz kraj i wprowadzamy swój numer telefonu, klikamy SENT.

Następnie wprowadzamy kod otrzymany smsem.

5. Potwierdzamy swojego maila, klikamy w link, który otrzymamy. Jak wykonamy to poprawnie, zostaniemy przeniesieni do okna logowania.

6. logujemy się Emailem, który podaliśmy i wpisujemy hasło. Potwierdzamy to, że nie jesteśmy robotem.

7. Podajemy:

- imiÄ™

- nazwisko

- adres portfela Energi (który jest do ściągnięcia tu: https://www.energi.world/downloads/) kopiowanie adresu portfela, pokazałam na grafice.

- nie musimy niczego podawać w oknie "Group affilation"

8. Robimy sobie zdjęcie z dowodem osobistym przy twarzy.

Na kartce papieru piszemy #ENERGI i aktualną datę, robimy zdjęcie twarzy z tą kartką.

Teraz wybieramy "BROWSE" i szukamy zdjęcia z dowodem. W drugim okienku wybieramy nasze zdjęcie z kartką.


PRZECHODZIMY DO WYKONANIA ZADAŃ. Należy wykonać je wszystkie.

1. Podajemy naszÄ… nazwÄ™ z Tweetera (rejestracja tu: twitter.com)

- śledzimy Energi na tweeterze

- dajemy reetweet jakiegoÅ› tweeta i lajkujemy posty Energi

- robimy tweet o Energi

2. Podajemy link do naszego facebooka.

- lajkujemy profil Energi

- Lajkujem posty, komentujemy jakiś post i udostępniamy post Energi

3. Podajemy link do naszego kanału na Youtube

- subskrybujemy profil Energi

4. Podajemy nazwÄ™ profilu na Discord.

- dołączamy do profilu Energi

5. Podajemy nazwę użytkownika na Reddit

- Subskrybujemy kanał Energi

6. Podajemy nazwę użytkownika z Telegramu

- dołączamy do kanału Energi

- dołączamy do drugiego kanału na Telegramie

7. Podajemy nazwę użytkownika z GitHub.

- dodajemy gwiazdkÄ™ na profilu Energi

8. Podajemy link do naszego LinkedIn

- Åšledzimy profil Energi na LinkedIn


Najlepiej dokonywać rejestracji przez telefon. Linki na Energi są klikalne i wystarczy w nie wchodzić, żeby wykonać zadanie. Niektóre aplikacje trzeba ściągnąć. Ja wykonałam wszystkie zadania i otrzymałam 100NRG. Żeby otrzymać 10NRG musicie wykonać zadania dotyczące Tweetera i Facebooka, ale warto wykonac je wszystkie.


W razie pytań, jestem do waszej dyspozycji - oczywiście dla osób, które rejestrują się z mojego linka


Pozdrawiam


563 wyświetlenia0 komentarzy
Kopia_Kopia_Bez_tytułu.png
bottom of page